Halkbana

Tjoo..

Idag beger jag mig till Ljungby för att köra Halkbana, elr sitter på tåget nu och ska åka till vmo för att sedan åka vidare,  hihi spännande! 

Okeeej, kaffepaus! Nu har vi kört på banan och oh shit va kul det va! Hahaha kunde inte hålla mig i bilen, ren eufori ni vet. 

Efter en timmes lektion samt genomgång av däck, bilbälte och airbag har jag nu fått känna på hur det är att hänga upp och ner i bara bilbältet, aj mitt nyckelben.. :'( 

Det va det.. Kan inte vänta på att få köra bil på riktigt! Jag har alltid varit den som tänkt att bilkörning är as säkert och det händer aldrig nånting, men efter idag har man ändå respekt för krafterna som man faktiskt håller på med. Kul fakta! Om jag skulle frontalkrocka min bil utan säkerhetsbälte så skulle jag flyga in i framrutan med en kraft av 2 ton! 
Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0